Regulamin sklepu / Conditions of sale

/

Regulamin sklepu internetowego DBWT.PL
Podmiot odpowiedzialny

  • Właścicielem sklepu www.dbwt.pl i producentem oferowanych przezeń wyrobów jest firma DBWT Daria Burlińska, mieszcząca się przy ul. Barcza 2C/2, 12-100 Szczytno, o numerze NIP: 745-179-62-81 i REGON: 280-252-204.

Dostępność towarów

  • Termin wysyłamy w ciągu .... dni oznacza dni robocze.
  • O terminie dostawy produktu oznaczonego Zapytaj o dostępność poinformujemy Kupujących za pośrednictwem e-mail następnego dnia roboczego od daty złożenia zamówienia.

Procedura zakupu

  • Klient może składać zamówienie na wybrane przez siebie towary spośród oferty sklepu 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu, przy czym realizacja zamówień odbywa się w dni robocze.
  • Sklep zastrzega sobie możliwość czasowego zawieszenia funkcjonowania z uwagi na prace konserwacyjne lub z innych powodów.
  • Składając zamówienie Klient wybiera dogodną dla siebie bezgotówkową formę płatności za zamówione Produkty.
  • Złożenie przez Klienta zamówienia jednoznaczne jest z zawarciem umowy sprzedaży na odległość.

Dostępnymi formami płatności są:

  • zapłata przelewem lub kartą płatniczą bez fizycznej obecności karty - za pośrednictwem serwisu Przelewy24,
  • zapłata gotówkowa przy dostarczeniu przesyłki.
  • Składając zamówienie Klient dokonuje wyboru formy dostarczenia towarów, spośród dwóch opcji:
    •poczta - co rozumiane jest jako przesyłka priorytetowa za pośrednictwem firmy Poczta Polska,
    •kurier - co rozumiane jest jako przesyłka kurierska za pośrednictwem firmy DHL, DPD lub Pocztex,
  • Złożenie zamówienia przez Klienta jest tożsame ze złożeniem oświadczenia, iż zapoznał się ze wszystkim istotnymi właściwościami produktu, będącego przedmiotem umowy, a także z niniejszym Regulaminem sklepu.

Odstąpienie od umowy

  • Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przysługuje wyłącznie Klientom indywidualnym, w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego.
  • Klient, który złożył zamówienie w sklepie DBWT.PL, a tym samym zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 (czternaście) dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów za wyjątkiem kosztów przesyłki towaru, którego odstąpienie dotyczy.
  • Bieg terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży rozpoczyna się od dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba inna niż przewoźnik otrzymała przesyłkę z towarem.
  • Aby zaszło odstąpienie od umowy, Klient powinien złożyć Podmiotowi odpowiedzialnemu oświadczenie w tym zakresie. Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie to może zostać wysłane e-mailem lub pocztą.
  • Sklep odpowiedzialny niezwłocznie potwierdzi Klientowi otrzymanie oświadczenia o odstąpienia od umowy.
  • Sklep w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży rzeczy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, wliczając w to koszty dostawy do Klienta. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu.
  • Klient zwróci rzecz Sklepu (lub osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru) niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar.
  • Sklep zastrzega sobie prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sklepu) oraz jest odpowiedzialny za zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Dostawa – obowiązki Klienta

  • Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub ingerencji w zawartość, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.

Reklamacje

  • Sklep dokłada wszelkich starań, aby oferowane przezeń produkty spełniały oczekiwania Klientów. Jeśli z jakichkolwiek powodów jednak zakupiony produkt nie odpowiada Państwu, sklep stosuje praktyki zgodne z dobrym obyczajem i obowiązującym prawem.
  • Sklep nie odpowiada za działania i zaniechania osób trzecich, w tym dostawców poczty, usług internetowych itp.
  • Reklamacje dotyczące funkcjonowania sklepu DBWT.PL lub oferowanych przez niego towarów powinny mieć postać pisemną i być dostarczone za pośrednictwem e-mail lub poczty.
  • Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 (czternastu) dni, począwszy od daty ich wpłynięcia do Sklepu.

Dane osobowe i prywatność

  • Klient, składając zamówienie, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie do celów związanych z realizacją zamówienia - o czym mowa w art. 23 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
  • Właściciel sklepu, chcąc informować Klientów o swojej ofercie, stosować się będzie z całą pieczołowitością do przyjętych norm i obowiązujących przepisów prawa odnośnie korespondencji elektronicznej. Oznacza to, iż bez zgody Klienta nie będzie on otrzymywał żadnych informacji handlowych.
  • Dane osobowe zamawiających przechowywane będą przez Właściciela sklepu z należytą troską i nigdy nie będą udostępniane innym podmiotom gospodarczym.
/

Conditions of sale at DBWT.PL webstore
General info

  • Web-store www.dbwt.pl is run by DBWT Daria Burlinska company, located in Barcza 2C/2, 12-100 Szczytno, Poland, EU with EU VAT registration number: PL 745-179-62-81.

Availability

  • Terms such as we ship in ... days / weeks shall be considered as weekdays (mo-fri) / 10 weekdays.
  • Customers ordering the items described as ask for availability will be informed individually via e-mail (next weekday after placing an order) about the delivery date. In such cases we suggest to contact us first before placing an order.

Sales and payment

  • After placing the order in our web-store using the basket functionality, the Customer receives e-mail confirmation of transaction within 24 hours after purchase. Such confirmation contains PayPal money request.
  • The Customer is obliged to use Przelewy24 services to finalize the puchase. It can be done with Credit Card.
  • The order is put into completion after receiving the payment at our Przelewy24 account.
  • Prices contains the costs of delivery within European Union.
    Residents of countries outside EU please, send individual calculation request to daria@dbwt.pl before making any purchase.
  • All prices are in EURO (€) including added value tax (VAT), as stated in receipt of goods.
    On individual request, registered business customers, can obtain goods with 0% export VAT rate. Please contact daria@dbwt.pl if you’re interested in such solution (please note that - according to Polish tax policies - circulation of additional documents will be applicable).

Delivery

  • We use EMS worldwide parcel services.
  • Please report any damages or non-delivery immediately - no complaints for transit damage can be considered unless made in writing within 10 days of receipt of goods.

Right to cancelation up to 14 days

  • Individual Customers (unlike Business Customers) have the statutory right to cancel your order for any reason within 14 days from the day on which you or a third party indicated by you (other than the carrier) receives the goods purchased from DBWT.PL webstore.
  • To exercise your cancellation right you are obliged to communicate us of cancellation, using e-mail or post.
  • Note that you must send back the goods by following the instructions available on our return centre no later than 14 days from the day on which us you communicate your cancellation.
  • The shipping costs of an returning items are covered by Customer.
  • We will reimburse all payments received from you for the goods purchased and will also reimburse our delivery charges, no later than 14 days from the day on which we received the above communication.
  • To meet the cancellation deadline, it is sufficient for you to send your communication before the 14 days’ cancellation period has expired and return the item within period stated above.

Customer satisfaction and returns

  • The DBWT team strongly strive to meet high quality standards and Customer satisfaction.
  • For Business Customers , each purchased product can be exchanged only if defective and only with the same product within 14 days from the day of shipment. Customer will be responsible for the costs of returning it back to our warehouse. Under these conditions only, DBWT will arrange money return.
  • All Consumer Complaints concerning our webstore or items offered by us shall be communicated using e-mail or post.
  • We declare to respond to all Consumer Complaints within 14 days timeframe.